Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá 10:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  • Kategorie blogu
  • Štítky blogu

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Kvalitní spánek a CBD. Co říkají studie?
20.01.2021

Kvalitní spánek a CBD. Co říkají studie?

Řada lékařů označuje nespavost za jednu z nejvážnějších civilizačních chorob dneška. A jak se zdá, jejich tvrzení není ani v nejmenším nadnesené – špatný spánek souvisí nejen se zhoršenými výkony, ale i s vyšším rizikem rozvoje úzkostných poruch, depresí a dalších nemocí.

Jen v Česku přitom podle dat ministerstva zdravotnictví nespavostí trpí každý pátý Čech. A důvodů je zřejmě celá řada. Na problémech se spánkem se obvykle podílejí dlouhodobý stres, špatná životospráva i všudypřítomné modré světlo.

 

Prášky na spaní jsou špatný sluha

Patříte mezi ty, koho spánek (respektive jeho nedostatek) trápí? Nemusíte hned sahat po lécích na spaní. Naopak, klasické prášky vám mohou víc uškodit než pomoct. Způsobují totiž dlouhodobou malátnost, výpadky paměti a v některých případech dokonce závislost. 

Nejen laická veřejnost, ale i odborníci proto od prášků na spaní postupně ustupují a doporučují spíše přírodní pomocníky – jako je třeba CBD, tedy nepsychoaktivní kanabinoid z konopí.

 

CBD pomáhá, potvrzují studie

Pozitivní vliv CBD na spánek navíc začínají potvrzovat i odborné výzkumy. Například americký National Institute of Health nedávno publikoval studii, která zkoumala právě vztah kanabinoidů a spánku. 

Její výsledky potvrdily, že CBD má v léčbě nespavosti a úzkostných poruch značný potenciál, navíc s lepší tolerancí než u běžně dostupných léčebných prostředků. Podle vědců za tím může být fakt, že CBD ulevuje od bolestí a působí výrazně protistresově. Právě to může být podle odborníků hlavním důvodem, proč CBD při usínání tolik pomáhá.

Podívejte se na nejoblíbenější CBD produkty, které vám pomohou usnout.

 

Další tipy pro dobrý spánek

Podle odborníků by měl dospělý člověk naspat přibližně sedm až devět hodin denně. Nedaří se vám to? Kromě CBD můžete vyzkoušet také následující osvědčené rady.

 

  1. Vytvořte si vlastní večerní rituál. Ať už jde o půlhodinku nad oblíbenou knížkou, teplou vanu nebo o konvici oblibeného čaje na spaní – pravidelný večerní rituál vašemu tělo (a především hlavě) pomůže připravit se na následující odpočinek.
  2. Omezte modré světlo. Světlo, které vychází z displejů monitorů, televizí a chytrých telefonů, může kvalitu vašeho spánku značně zhoršit. Večer se mu proto, pokud možno, vyhýbejte.
  3. Pozor na jídlo před spaním. Těžké (obzvlášť tučné) potraviny zaměstnávají váš trávicí systém, a zbytečně tak v noci zatěžují tělo, které by mělo odpočívat. Lehkou večeři si proto dopřejte nejpozději dvě až tři hodiny před spaním.
  4. Na kávu, colu nebo alkohol večer zapomeňte. Kofein a alkohol patří mezi největší zabijáky vašeho spánku – a to i pokud máte pocit, že malá sklenička vína před spaním vám nemůže nijak uškodit. Jak alkohol, tak kofein kvalitu vašeho spánku výrazně zhoršují. 
  5. Připravte svou ložnici na noc. Místnost, ve které spíte, by měla být dobře vyvětraná. Čerstvý vzduch a nižší teplota pomohou vašemu tělu lépe usnout.
Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, slevy a akce
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
 2018 @ vaporizery-cbd.cz - Všechna práva vyhrazena.
Adresa provozovny

  Jaselská 607/1, Mladá Boleslav 

Zákaznická podpora
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá 10:00 - 17:00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.